dilluns, 9 de juny del 2008

Preparant la nova temporada

Opinió - Ramon Homs i Miralpeix

Hola a tothom!!!

Deixant endarrere la temporada i recuperat gairebé al 100% de tot el que em va comportar a nivell de lesions, és més lent de recuperar l’escafoide del canell que la clavícula de l’espatlla, ja estic estructurant, confeccionant i entrenant de nou per la següent temporada 2008-2009.

Aquest any he fet unes “vacances obligades” a nivell esportiu gairebé tota la primera meitat del mes d’Abril, només esportives i d’entrenaments doncs van ser dues setmanes intensives a nivell de recuperació i sessions amb la fisioterapeuta, i també amb la psicòloga esportiva per veure com em trobava, oblidar la temporada a nivell de problemes físics i veure com configuràvem la de l’any vinent.

Per tot, a dia d’avui 5 de juny del 2008, estic ja immers en l’entrenament físic regular i que per les dates en les que estic em toca un calendari de 9 setmanes d’aeròbic per agafar molta massa muscular, volum i més resistència. Això vol dir bicicleta, córrer per tot arreu i natació. Pel que sé i conec, m’imagino que després ja començarem un treball molt més específic.

Paral•lelament, de comú acord amb l’entrenador i la psicòloga esportiva, estructurem una pre-temporada combinada amb les meves dates de vacances laborals per sortir a esquiar doncs, més que mai, necessito hores i més hores d’esquí per començar el desembre el màxim de recuperat i preparat.

El calendari de proves de Copa d’Europa i del Món és encara un pre-calendari que s’ha d’anar ajustant amb dates confirmades a mesura que avanci l’any, pel desembre ja hi ha molt segur Pitztal (Alemanya) i Kuthai (Àustria) per les que voldria estar preparat.

Continuo amb l’esponsorització de la casa esportiva de Esports Iris de Puigcerdà que em facilita tot el material directe d’esquí, i aquest any també m’ha contactat i estic amb la casa esportiva Aresta.com d’Olot que em dóna el material extra que necessito per realitzar tot el programa complert d’entrenament diari. Moltes Gràcies!

Aprofito per agrair-vos una vegada més i les que facin falta el tracte que em doneu tots i cada un de vosaltres quan estic per Taradell i volto pels carrers.

Per acabar, també vull afegir i remarcar que el món de l’esquí el podríem considerar molt volàtil, avui si, demà ja es veurà. Ho dic perquè de segur que tot el que explico i programo no es complirà al peu de la lletra i que si es modifica a última hora, no us estranyi ni us molesti, aquest món és així. Tot i això, jo estic igual preparat i mentalitzat per treballar perquè surti tot bé i pugui aconseguir el màxim i millors resultats.

Salut per tots!