dimarts, 15 de maig del 2007

Esquerra organitza una trobada del sector de la cultura

Demà a les 6 de la tarda al Centre Cultural Costa i Font els membres de la llista d'Esquerra fan una trobada per parlar de cultura amb les entitats culturals de la vila.

L'acte comptarà amb la presència del Conseller de Cultura i Mitjans de Comunicació Joan Manuel Tresserras.

D'altra banda, avui es grava el debat del Canal Taronja, que s'emetrà el dijous a les 21:50 i en el qual han confirmat l'assistència tots els 6 candidats

5 comentaris:

Anònim ha dit...

hi pot anar tothom?

Anònim ha dit...

Enhorabona per el bloc i endavant, sort

Anònim ha dit...

Més enllà de la campanya, desde fa un parell d'anys que vaig posant cosetes a Internet sobre Taradell.

Les podeu trobar a la categoria Taradell (http://blocs.mesvilaweb.cat/lluis/cat/127) del meu bloc personal i podeu trobar un seguit d'enllaços sobre Taradell (http://personal.telefonica.terra.es/web/canpepitu/Estudi.html#1) a la meva web personal.

Haureu de copiar&enganxar, ja que el Blogger no permet fer algunes etiquetes HTML
:-(

Apa, tornem amb les eleccions, doncs.

Anònim ha dit...

Felicitats pel bloc. Sempre és bò disposar de nous medis per informar i donar opinió. Esperem entre tots poguem mantenir un bon nivell i que les opinions i comentaris penjats tinguin contingut, que l'eina tingui continuitat i que després de les eleccions, aquest bloc pugui servir de per entre tots aportar idees i millorar en el que es pugui la feina de llista guanyadora.
Jo d'entrada m'agradaria posar sobre la taula una inquietut que tinc de fà molt temps,a la majoria de pobles que visito els envejo una cosa que Taradell no tenim, un centre vital, una plaça, un lloc on puguis seure, pendre un got i veure la gent del poble passejar, jo crec que amb la desviació de part del transit del centre de Taradell, es podria anar creant un bon projecte per potenciar aquest centre neuralgic a Taradell i donar-li més vida a la vila.

Anònim ha dit...

Carles,

A Esquerra hi ha un projecte per fer una zona on el passeig sigui possible. A veure si tinc temps de penjar-ho a la nostra web. Sinó, perquè no et passes per Can Costa el dissabte?

Et presentarem el nostre projecte de mobilitat per fer un Taradell on pode passejar.